Często zadawane pytania:
Jaki jest termin doręczenia mojego zamówienie ?
Termin doręczenie zamówienie jest zależny od wybranego sposobu dostawy. Każdy z przewoźników, z którymi współpracujemy podaje inny termin w którym Twoje zamówienie zostanie doręczone. Na każdej z aukcji w zakładce dostawa został podany przewidywany czas dostawy zamówienia, którym należy się kierować.
Co zrobić jeżeli przesyłka nie dotarła?
Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, napisz do nas! Postaramy się pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji. Wcześniej, warto jednak skontaktować się z firmą kurierską, która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest w drodze.
Co zrobić jeżeli produkt jest uszkodzony lub wadliwy ?
Jeżeli zdarzyła się sytuacja, w której dostarczony przez nas produkt jest wadliwy lub uległ uszkodzeniu podczas transportu – skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Każdą taką sprawę rozpatrujemy indywidulanie i na pewno znajdziemy sposób, żeby rozwiązać tę niemiłą sytuację.